Sanford - Twee "bonus" dagen

13 september 2017 - Sanford, Florida, Verenigde Staten

Gisteren vertrokken uit Savannah.. Ontbijt was nog niet veel omdat alles nog dicht was. En ook echt alles, scholen, overheid, winkels, benzinestations, restaurants, alles dus.
We zijn weggereden met een volle tank benzine, hadden we voor de paniek al gedaan, maar toch zou het er om spannen of we Orlando zouden halen. Ondeweg 1 pomp open, met als gevolg een wachtrij van, naar wij inschatten, drie uur. Dan maar op goed geluk doorrijden. Het was niet zo goed voor de sfeer in de auto. Later hebben we er natuurlijk om kunnen lachen, toen we er waren.
Het hotel wat we geboekt hadden was snel gevonden. Maar wat bleek, ze zaten al sinds zaterdag zonder stroom en konden dus niet inchecken. Zoeken we toch een ander hotel, na drie hotels die of vol zaten of ook geen stroom hadden komen we terecht in de jachthaven van Sanford. Yes we hebben een kamer. Prachtige omgeving aan het water.
's Avonds lekker gegeten aan de haven met een prachtige zonsondergang.
Vandaag hebben we de Riverwalk gedaan, heerlijk langs het water. Daarna downtown Sanford en heerlijk gerelaxed.
Vanavond lekker gegeten en morgen weer terug naar huis.