Savannah - Irma

10 september 2017 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

De reis naar Savannah verliep goed tot een 40 miles voor Savannah, toen begon de regen.
Het was nog wel te doen, dus op naar ons hotel. De weg was afgelsoten, alleen voor bestemmingsverkeer open. We vonden dat wij dat wel waren. Opeens zien we een joekel van een brug, hoog niet normaal. Die was dus afgesloten en ons hotel lag aan de andere kant van het water. Helaas dus.
Dan maar op zoek naar een ander hotel. We komen ook een Best Western hotel tegen wat gelukkig nog kamers heeft. We vertellen van het andere hotel en de receptioniste zegt dat het hotel dan ook waarschijnlijk gesloten is.
We settelen ons op de kamer en hebben ondertussen honger. Is alles dicht!!!
Na wat rondenrijden zien we een japans afhaalrestaurant. Gelukkig, lekker op de kamer opgegeten.
We volgen de situatie constant via de weather channels.
Van TUI hebben we begrepen dat er morgen een vliegtuig komt, in Miami.
Morgen vroeg vertrekken we richting Orlando. We kijken hoe ver we komen en hopen op het beste.