Savannah - another day in paradise

11 september 2017 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Het was vanmorgen de bedoeling dat we alvast naar Orlando zouden rijden. Maar het weer was zo slecht dat dat niet verantwoord was. Kamer nog een nacht bijgeboekt.

De sfeer in het hotel was eigenlijk best wel goed. Er waren veel mensen uit Florida die geevacueerd waren naar Georgia.

Kinderen liepen lekker in pyjamaatje rond en allemaal volgde  we de weg van Irma op de televisie.. Vannacht was het oog van de orkaan bij Orlando en langzaam zakte ze af naar ons gebied. De status van Hurricane was afgezwakt naar categorie 1 en was dus een tropische storm. Ongelofelijk hoe het dan buiten terkeer gaat. Weer een ervaring rijker.

Ondertussen kregen we van TUI bericht dat we morgen, 12-9, om 11.15 uur de lucht in zouden gaan. Lekker. Wel vroeg vertrekken want het is toch nog een kleine vier uur rijden.

Maar helaas rond half zes, lokale tijd, kregen we een sms dat het toch niet doorging. Vliegveld Orlando laat nog geen commerciele vluchten toe.

We vertrekken morgen toch maar naar Orlando, heb snel een hotel geboekt, zodat we daar alvast maar zijn. Het was wel even vloeken natuurlijk, maar ach je kunt er zo weinig aan doen. Het kan onze prachtige reis in ieder geval niet verpesten.

Nu maar wachten op volgend bericht van TUI.